100 webes bukta: a weboldal 2.
+ Hogyan változtass?
A weboldalak létével kapcsolatos problémák feldolgozása rövid videók formájában
A weboldalak legkülönbözőbb aspektusaival lehet és érdemes foglalkozni, ezért egy második oldalt nyitotttam a videóknak, hogy ne legyen túl sok egy helyen…
Ezen az oldalon azokat gyűjtöm össze, amelyek a weboldalakkal foglalkoznak, kifejezetten a létükkel-nemlétükkel, milyenségükkel.
Általában a videóimra jellemző, hogy alaposan körbejár egy-egy témát. Van, akinek ezekhez nincs türelme, vagy éppen ideje.
Most lehetőség van kisebb falatokban fogyasztani az online táplálékot. Ugyan nem feltétlenül egypercesek a videók, de annyira nem is hosszúak 🙂
Szó lesz arról, hogy miért jó vagy rossz, ha weboldalad
- van,
- nincs,
- bérelt,
- egyoldalas,
- nem egyoldalas,
- nem reszponzív stb.
Szóval vannak bőven témák, amelyeket körbe lehet járni! Kövessél a YouTube-on, a közösségi felületeken vagy iratkozz fel hírlevelemre, hogy ne maradj le a vállalkozásod számára fontos infókról!
20. Ki módosítja a weboldalt?
A weboldaltulajdonosok gyakran szeretnék azt, hogy ők vagy alkalmazottaik módosíthassák weboldalaikat. Ebben a videóban 4 példát mutatok be, hogyan lehet lerontani egy weboldal minőségét apróságnak tűnő hiányosságokkal.
21. Meghekkelték az oldalad, de te nem is tudsz róla!
A videóból megtudhatod, hogyan használják „köztigazdának” a weboldaladat, miközben a felszínen ebből semmi sem látszik! Ez a rész 1:28-tól kezdődik.
27. Külső linkek: ellenőrzés költöztetés előtt!
Egy megújuló weboldal linkszerkezete valószínűleg eltér a régitől, ezért érdemes költöztetés előtt feltérképezni a kivülről jövő linkeket, nehogy elveszítsünk közülük értékeseket!
29. VESSZEN a SLIDER! (képlapozó)
Miért volt káros és fölösleges a slider már a „feltalálásának” pillanatától? Milyen változtatás lesz a Google algoritmusában májustól (és mi az öszefüggés)? Miért teszel keresztbe magadnak, ha a weboldalad tetején slider / videó / animáció / teljes oldalt kitöltő kép van? A videóból kiderül.
35. Nincs célja a weboldaladnak!
A céges weboldal „csak úgy” kell, nincs semmi haszna és a ráfordított pénzt lehetőleg minimalizálni kell? Nagyon rossz nyomon jársz. Használd a weboldalt, mint eszközt, a bevételszezés támogatására!
40. Webáruház, ahol nem lehet vásárolni
Többféle elterjedt „módszer” van arra, hogyan nullázzuk le az ügyfélélményt webáruháznak látszó oldalakkal, ahol a folymat végén csak a pofáraesés vár. Már bocs.
Bozókiné Antal Rita
2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.