100 webes bukta: a weboldal 2.

+ Hogyan változtass?

A weboldalak létével kapcsolatos problémák feldolgozása rövid videók formájában

A weboldalak legkülönbözőbb aspektusaival lehet és érdemes foglalkozni, ezért egy második oldalt nyitotttam a videóknak, hogy ne legyen túl sok egy helyen…

Ezen az oldalon azokat gyűjtöm össze, amelyek a weboldalakkal foglalkoznak, kifejezetten a létükkel-nemlétükkel, milyenségükkel.

Általában a videóimra jellemző, hogy alaposan körbejár egy-egy témát. Van, akinek ezekhez nincs türelme, vagy éppen ideje.

Most lehetőség van kisebb falatokban fogyasztani az online táplálékot. Ugyan nem feltétlenül egypercesek a videók, de annyira nem is hosszúak 🙂

Szó lesz arról, hogy miért jó vagy rossz, ha weboldalad

  • van,
  • nincs,
  • bérelt,
  • egyoldalas,
  • nem egyoldalas,
  • nem reszponzív stb.

Szóval vannak bőven témák, amelyeket körbe lehet járni! Kövessél a YouTube-on, a közösségi felületeken vagy iratkozz fel hírlevelemre, hogy ne maradj le a vállalkozásod számára fontos infókról!

20. Ki módosítja a weboldalt?

A weboldaltulajdonosok gyakran szeretnék azt, hogy ők vagy alkalmazottaik módosíthassák weboldalaikat. Ebben a videóban 4 példát mutatok be, hogyan lehet lerontani egy weboldal minőségét apróságnak tűnő hiányosságokkal.

21. Meghekkelték az oldalad, de te nem is tudsz róla!

A videóból megtudhatod, hogyan használják „köztigazdának” a weboldaladat, miközben a felszínen ebből semmi sem látszik! Ez a rész 1:28-tól kezdődik.

27. Külső linkek: ellenőrzés költöztetés előtt!

Egy megújuló weboldal linkszerkezete valószínűleg eltér a régitől, ezért érdemes költöztetés előtt feltérképezni a kivülről jövő linkeket, nehogy elveszítsünk közülük értékeseket!

29. VESSZEN a SLIDER! (képlapozó)

Miért volt káros és fölösleges a slider már a „feltalálásának” pillanatától? Milyen változtatás lesz a Google algoritmusában májustól (és mi az öszefüggés)? Miért teszel keresztbe magadnak, ha a weboldalad tetején slider / videó / animáció / teljes oldalt kitöltő kép van? A videóból kiderül.

35. Nincs célja a weboldaladnak!

A céges weboldal „csak úgy” kell, nincs semmi haszna és a ráfordított pénzt lehetőleg minimalizálni kell? Nagyon rossz nyomon jársz. Használd a weboldalt, mint eszközt, a bevételszezés támogatására!

40. Webáruház, ahol nem lehet vásárolni

Többféle elterjedt „módszer” van arra, hogyan nullázzuk le az ügyfélélményt webáruháznak látszó oldalakkal, ahol a folymat végén csak a pofáraesés vár. Már bocs.

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This