100 webes bukta: mérés, elemzés

+ Hogyan változtass?

Mérés és elemzés: a weboldal és a közösségi felületek teljesítményének ellenőrzése – hibák elkerülése

Új videósorozatot indítottam, amelynek célja, hogy RÖVIDEN szóljon 1-1 webes kérdésről. Ezen az oldalon olyan témákkal foglalkozom, amelyek a méréshez kapcsolódnak.

A többi videómra az a jellemző, hogy alaposan körbejár egy-egy témát. Van, akinek ezekhez nincs türelme, vagy éppen ideje. Itt lehetőség van kisebb falatokban fogyasztani az online táplálékot.

Milyen témákat találsz itt?

  • Jó, ha van Google Analytics / Search Console?
  • Nincs Google Analytics / Search Console.
  • Mik a hiúsági mérőszámok?
  • A Google Ads mérési felülete nincs összekötve a Google Analyticssal.
  • A Facebookon (egyéb felületeken) nem használjuk ki a statisztikai lehetőségeket, és így alacsony hatákonyságú a hirdetésünk stb.

Egyes témákhoz találsz hosszabb bejegyzéseket is, ezekre mindenhol hivatkozom linkekkel.

5. Van Google Analytics – de minek?

Oké, van Google Analytics fiókod. Használod valamire? Ha nem, akkor ez is egy webes bukta. A témáról már volt szó ebben a cikkemben, olvasd el azt is!

8. Hiúsági mérőszámok

Rengeteg lájkoló, óriási elérés? Vigyázz, lehet, hogy ezek a számok csak a hiúságodat legyezgetik! Ne felejtsd, a focit gólra játsszák!
Kapcsolódó cikkek, videók

17. Nincs Google Analytics

Mindenféle adatot szolgáltat ez a felület, tehát eleve bukta, ha neincs telepítve.

Ebben a videóban viszont két további példát is felhozok azzal kapcsolatban, hogy MÁS mérési eszközök hatékonyságát hogyan lehet növelni ezzel a programmal – illetve ennek hiányában hogyan dohatjuk ki a pénzt az ablakon…

22. Nincs Google Search Console

A Google Analytics sokak számára ismerős, a Search Console viszont nem. Pedig olyant tud, amire neked nagy szükséged van: keresőoptimalizáláshoz nélkülözhetetlen, és máskor is jó, ha kéznél van.

26. Google Ads nincs összekötve Google Analytics-szal

Miért jobb, ha ezek össze vannak kötve egymással?

Hogyan mérhetjük a hirdetésünk vagy a weboldalunk hasznát? További videóim, cikkeim:

Mi a konverzió? Hogyan dobjuk ki a pénzt az ablakon? Hogyan mérjük weboldalunk teljesítményét? 3. rész

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This