100 webes bukta: a weboldal 1.
+ Hogyan változtass?
A weboldalak létével kapcsolatos problémák feldolgozása rövid videók segítségével
Videósorozatot indítottam, amelynek célja, hogy RÖVIDEN szóljon 1-1 webes kérdésről. Ezen az oldalon azokat gyűjtöm össze, amelyek a weboldalakkal foglalkoznak, bizonyos kérdéseknek pedig külön bejegyzéseket dedikáltam.
Vannak bőven témák, amelyeket körbe lehet járni! Kövessél a YouTube-on, a közösségi felületeken, hogy ne maradj le a vállalkozásod számára fontos infókról!
Nincs/van weboldalad?
Egy külön bejegyzésben nemcsak a két rövid videót nézheted meg, hanem olvashatsz arról is, hogy an állunk azEurópai Unión belül a digitális jelenléttel az üzleti szektorban. Tanulságos adatok, cikkek!
Kattints ide, és nézd meg azt a bejegyzést!
Saját vagy nem saját (bérelt) weboldalad van?
Egyáltalán tisztában van vele a vállalkozó, mit jelent, ha bérelt oldala van? Ezt a kérdést is körbejártam több oldalról.
Ebbe a bejegyzésbe gyűjtöttem össze az ezzel foglalkozó cikkeimet, videóimat.
Egyoldalas vagy nem egyoldalas?
Mindegyik tipusnak vannak előnyei és hátrányai, sok esetben a hibrid megoldás a legjobb az ügyfélnek. Ennek is szenteltem egy külön oldalt, ahol összegyűjtöttem az összes cikkemet, videóma és referenciáimat, amelyek a témával foglalkoznak.
15. Nem reszponzív weboldal
Miért nem lépett még olyan sok vállalkozó, miért van még mindig mobilon használhatatlan weboldaluk?
A weboldal látogatóin kívül kit/mit zavar még az ilyen weboldal?
Ha egy weboldal elvileg reszponzív, akkor hogyan lehet, hogy mégsem???
A témához kapcsolódik: 2020 UPDATE! 9 ütős tipp: hogyan szúrjuk el egy étterem honlapját!
33. Helyesírási és egyéb hibák
A weboldalad, online tartalmaid a cégedet is és téged is minősítenek. Ha az online kommunikációd slampos, igénytelen, ez azt a benyomást kelti, hogy a termékeid, szolgáltatásaid vagy ügyfélszolgálatod is ilyen.
Bozókiné Antal Rita
2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.