100 webes bukta: a weboldal 1.

+ Hogyan változtass?

A weboldalak létével kapcsolatos problémák feldolgozása rövid videók segítségével

Videósorozatot indítottam, amelynek célja, hogy RÖVIDEN szóljon 1-1 webes kérdésről. Ezen az oldalon azokat gyűjtöm össze, amelyek a weboldalakkal foglalkoznak, bizonyos kérdéseknek pedig külön bejegyzéseket dedikáltam.

Vannak bőven témák, amelyeket körbe lehet járni! Kövessél a YouTube-on, a közösségi felületeken, hogy ne maradj le a vállalkozásod számára fontos infókról!

 

Nincs/van weboldalad?

Egy külön bejegyzésben nemcsak a két rövid videót nézheted meg, hanem olvashatsz arról is, hogy an állunk azEurópai Unión belül a digitális jelenléttel az üzleti szektorban. Tanulságos adatok, cikkek!

Kattints ide, és nézd meg azt a bejegyzést!

 

Saját vagy nem saját (bérelt) weboldalad van?

Egyáltalán tisztában van vele a vállalkozó, mit jelent, ha bérelt oldala van? Ezt a kérdést is körbejártam több oldalról.

Ebbe a bejegyzésbe gyűjtöttem össze az ezzel foglalkozó cikkeimet, videóimat.

 

Egyoldalas vagy nem egyoldalas?

Mindegyik tipusnak vannak előnyei és hátrányai, sok esetben a hibrid megoldás a legjobb az ügyfélnek. Ennek is szenteltem egy külön oldalt, ahol összegyűjtöttem az összes cikkemet, videóma és referenciáimat, amelyek a témával foglalkoznak.

Ezt az oldalt itt találod meg.

15. Nem reszponzív weboldal

Miért nem lépett még olyan sok vállalkozó, miért van még mindig mobilon használhatatlan weboldaluk?
A weboldal látogatóin kívül kit/mit zavar még az ilyen weboldal?
Ha egy weboldal elvileg reszponzív, akkor hogyan lehet, hogy mégsem???

A témához kapcsolódik: 2020 UPDATE! 9 ütős tipp: hogyan szúrjuk el egy étterem honlapját!

33. Helyesírási és egyéb hibák

A weboldalad, online tartalmaid a cégedet is és téged is minősítenek. Ha az online kommunikációd slampos, igénytelen, ez azt a benyomást kelti, hogy a termékeid, szolgáltatásaid vagy ügyfélszolgálatod is ilyen.

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This