100 webes bukta: stratégia

+ Hogyan változtass?

Gyakori webes problémák feldolgozása „egyperces” videók formájában

Új videósorozatot indítottam, amelynek célja, hogy RÖVIDEN szóljon 1-1 webes kérdésről. A többi videómra (és a cikkeimre is) az a jellemző, hogy alaposan körbejár egy-egy témát. Van, akinek ezekhez nincs türelme, vagy éppen ideje. Most lehetőség van kisebb falatokban fogyasztani az online táplálékot.

Ezen az oldalon inkább olyan területekkel foglalkozom, amelyek

  • a stratégiai tervezés,
  • a több részterületen átívelő gondolkodás,
  • a komplex látásmód körébe tartoznak.

 

Mikkel találkozhatsz itt?

  • Brandépítés,
  • online kommunikációs stratégiák,
  • részterületek összefüggései (pl. SEO – technikai színvonal) stb.

3. A telefonszám nem kattintható,

vagyis a weboldalon a telefonszámra kattintva – mobiltelefonon koppintva – nem tudjuk felhívni az adott számot. Ez manapság alapkövetelmény, hiánya igazi BUKTA.

9. Brandépítés

Ezzel egy külön cikkben foglalkozom. De a kapcsolódó videót itt is megnézheted.

12. Egycsatornás kommunikáció

Ennek a témának egy külön cikket szenteltem, a linkre kattintva olvashatod el a részleteket.

A videót azonban itt is megnézheted.

18. Az online marketing nem csak posztolgatás!

A videóból kiderül, hogy miért…

31. Új weboldal = jönnek az ügyfelek!

Itt a pofáraesés, hogy kész az új weboldal, mégsem tolonganak az érdeklődők? A videóban 3 szempontot járok körül, de a lényeg úgyis a stratégiai tervezés.

39. A weboldal célja: 1. hely a Google-ben

Miért téves az elgondolás, hogy az első (körüli) helyezés legyen a célja a weboldalunknak? Sok vállalkozó ezt várja el, és rengeteg pénzt + energiát öl a keresőoptimalizálásba.

41. Hirtelen hátrasorolt weboldal a Google-ben

„Biztos büntetést kapott az oldalam, mert egyik napról a másikra hátrasorolta a Google!”  Lehet. De sokkal valószínűbb, hogy nem ez történt! Nézd meg a videót, hogy mit tehetsz TE, hogy a weboldalad ne kerüljön hirtelen „le a térképről”!

42. Céltalan, elhanyagolt oldal

Egy igényes cég akkor sem egedheti meg magának, hogy elhanyagolt legyen a weboldala, ha nem közvetlenül onnan szerzi az ügyfeleket. A videóban felsorolok néhány klasszikusan problémás területet.

43. semmit sem ér a hirdetés! 1. rész

Nincs stratégia a hirdetés mögött. Mit jelent az egyáltalán, hogy stratégia? – erről szól ez a videó. (ide kapcsolódik egy másik videó a konverziókról)

44. semmit sem ér a hirdetés! 2. rész

A hirdetés maga, a hirdetési felület vagy a landing page nem megfelelő: erről szól ez a videó.

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This