100 webes bukta: stratégia
+ Hogyan változtass?
Gyakori webes problémák feldolgozása „egyperces” videók formájában
Új videósorozatot indítottam, amelynek célja, hogy RÖVIDEN szóljon 1-1 webes kérdésről. A többi videómra (és a cikkeimre is) az a jellemző, hogy alaposan körbejár egy-egy témát. Van, akinek ezekhez nincs türelme, vagy éppen ideje. Most lehetőség van kisebb falatokban fogyasztani az online táplálékot.
Ezen az oldalon inkább olyan területekkel foglalkozom, amelyek
- a stratégiai tervezés,
- a több részterületen átívelő gondolkodás,
- a komplex látásmód körébe tartoznak.
Mikkel találkozhatsz itt?
- Brandépítés,
- online kommunikációs stratégiák,
- részterületek összefüggései (pl. SEO – technikai színvonal) stb.
3. A telefonszám nem kattintható,
vagyis a weboldalon a telefonszámra kattintva – mobiltelefonon koppintva – nem tudjuk felhívni az adott számot. Ez manapság alapkövetelmény, hiánya igazi BUKTA.
9. Brandépítés
Ezzel egy külön cikkben foglalkozom. De a kapcsolódó videót itt is megnézheted.
12. Egycsatornás kommunikáció
Ennek a témának egy külön cikket szenteltem, a linkre kattintva olvashatod el a részleteket.
A videót azonban itt is megnézheted.
18. Az online marketing nem csak posztolgatás!
A videóból kiderül, hogy miért…
31. Új weboldal = jönnek az ügyfelek!
Itt a pofáraesés, hogy kész az új weboldal, mégsem tolonganak az érdeklődők? A videóban 3 szempontot járok körül, de a lényeg úgyis a stratégiai tervezés.
39. A weboldal célja: 1. hely a Google-ben
Miért téves az elgondolás, hogy az első (körüli) helyezés legyen a célja a weboldalunknak? Sok vállalkozó ezt várja el, és rengeteg pénzt + energiát öl a keresőoptimalizálásba.
41. Hirtelen hátrasorolt weboldal a Google-ben
„Biztos büntetést kapott az oldalam, mert egyik napról a másikra hátrasorolta a Google!” Lehet. De sokkal valószínűbb, hogy nem ez történt! Nézd meg a videót, hogy mit tehetsz TE, hogy a weboldalad ne kerüljön hirtelen „le a térképről”!
42. Céltalan, elhanyagolt oldal
Egy igényes cég akkor sem egedheti meg magának, hogy elhanyagolt legyen a weboldala, ha nem közvetlenül onnan szerzi az ügyfeleket. A videóban felsorolok néhány klasszikusan problémás területet.
43. semmit sem ér a hirdetés! 1. rész
Nincs stratégia a hirdetés mögött. Mit jelent az egyáltalán, hogy stratégia? – erről szól ez a videó. (ide kapcsolódik egy másik videó a konverziókról)
44. semmit sem ér a hirdetés! 2. rész
A hirdetés maga, a hirdetési felület vagy a landing page nem megfelelő: erről szól ez a videó.
Bozókiné Antal Rita
2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.
