Geri Kártevőirtás weboldala
– egyszerű ÉS profi
A vállalkozás már rendelkezett weboldallal, amely külsőre a „nem rossz” besorolást kaphatta volna.
1. lépés: tervezés: mi a célunk a weboldallal?
A munkát stratégiai tervezéssel kezdtük. Mit akarunk elérni a vállalkozásban, és ezt hogyan segítheti a weboldal? Milyen tevékenységet folytatnak a versenytársak? Milyen további lehetőségei vannak a vállalkozás online és offline népszerűsítésének?
2. lépés: weboldal kivitelezése
Kis költségvetésből is lehet profi megoldást kihozni!
- A honlap letisztult, átlátható megjelenést kapott. A telefonszámok nemcsak jól láthatók, hanem kattinthatók is.
- Az árlista is mindenhonnan könnyen elérhető – hiszen úgyis erre kíváncsi mindenki!
- A szöveg a főbb kulcsszavakra keresőoptimalizált, bár a szövegírás terén van még fejlődési potenciál.
- Technikai szempontból az oldal jól optimalizált, kiváló értékeléseket ér el a különböző platformokon.
„Sok hónapig tartó közös munkánk eredménye egy olyan weboldal, ami számunkra a legmegfelelőbb lett. Sok érdekes tanáccsal ajándékozott meg bennünket és persze igyekeztünk eleget tenni a kéréseinek, hiszen tudtuk hogy mind miértünk van.
Nem volt velünk könnyű dolga, de nagy türelemmel viselte és mindig ugyanolyan kedvességgel fogadott bennünket.
Köszönjük, hogy együtt dolgozunk.”
Reszponzív, arányos fejlécképek!
Külön kiemelném a fejléckép és a telefonszám megjelenítésének módját: a telefonszám minden képernyőméreten olvasható marad, a fejléckép nem nyomja el vagy teszi olvashatatlanná.
Az arányok pontos kidolgozása nem kevés időt igényelt, de megérte!
A témáról egy másik bejegyzésben írok részletesebben…
3. lépés: a jövő
Linképítés, Facebook-oldal, fizetett hirdetések, hűségprogram? Mik lesznek a következő lépések? Ezt majd a tulajdonosok eldöntik. A weboldalra lehet építeni, a marketingötletek kivitelezésében pedig én továbbra is rendelkezésükre állok! Folytatása következik…
Bozókiné Antal Rita
2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.