Kevesebb gépelés
+ könnyebb szövegírás:
2 tuti tipp!
Nem vagy profi gépíró?
Ráadásul, ha szöveget kell fogalmaznod, akkor csak bámulsz magad elé és semmi nem jut az eszedbe? A videóban bemutatok egy megoldást mobiltelefonon, illetve asztali gépen, amellyel több legyet üthetsz egy csapásra!
Okostelefonon az emailküldő programra lesz szükséged (pl. Gmail, Outlook, telefon saját programja).
Asztali gépen keresd fel CSAK CHROME böngészőben a voicenotebook.com oldalt!
1. Kevesebbet kell gépelni
A program azonnal szövegként leírja, amit mondasz. Hátulütője, hogy semmilyen formázást nem tartalmaz, sem írásjeleket, sem tagolást. Ezt mindenképpen utólag pótolni kell.
Másfelől bármilyen jó is a nyelvfelismerés ezeknél a szoftvereknél, azért a magyarral meggyűlik a bajuk: sok butaságot leírnak, ezt is át kell nézni.
Hozzáteszem: fontos, hogy szépen, tagoltan, lassan beszéljünk – ez nagyon sokat segít!
2. Könnyebben beszélünk szabadon egy témáról – sokan a fogalmazás szótól is leblokkolnak
Beszélj szabadon – a felesleget majd kigyomlálod utólag!
3. Ne hagyd elveszni zseniális ötleteidet!
Azért is szeretem a mobiltelefonos megoldást, mert így bárhol gyorsan rögzíthetem világmegváltó gondoalataimat, ötleteimet. Aztán a részleteket kidolgozom később…
De miről beszéljek/írjak???
Hiába a praktikus kivitelezés, ha nem tudod, miről írj. Ebben segíthet az a bejegyzésem, amely a tartalomírásról szólt, ezt is ajánlom figyelmedbe!
Mindenképpen gondolkozz az Ügyfél fejével!
Ő mit és hogyan kérdezne tőled?
Mi a problémája, igénye, amire megoldást keres?
Egyszerűen, közérthetően fogalmazz, kerüld a szakszavakat, ha lehet!
Írj minél részletesebben, használj hasonlatokat, példákat!
Ha úgy érzed, továbbra sem megy, kérj segítséget! 🙂
Bozókiné Antal Rita
2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.