Mi van a weboldal felszíne alatt?

Gondolkodtál már azon, hogy vajon mennyire jó a weboldalad?

 

Jól szerepel a találati listákban?
Elég gyors és felhasználóbarát?
Nincs büntetve?
Mit hozhatnál ki Facebook-oldaladból?
Lehetne hatékonyabb a hirdetésed kevesebb pénzből?

 

Sok honlap ránézésre nagyon szép, elég hozzá egy ütős kép és izgalmas betűtípus vagy animáció. A megrendelő elégedett, hiszen minden szépen működik, ha ide-oda kattintgat az oldalon. Aztán telik-múlik az idő és ekkor derül ki igazán, hogy van-e haszna is a weboldalba, hirdetésekbe befektetett pénznek.

 

Közvetlenül mérhető siker

Kisvállalkozók, mikrovállalkozások esetén ezt könnyű lemérni: jönnek a vásárlók? Megrendelik a szolgáltatásokat?

Közvetett hatás: építi vagy rombolja a cég imázsát?

Kicsit más a helyzet az olyan vállalkozásokkal, amelyek nem a weben keresztül szerzik a munkáikat.

Ők nem érzik közvetlenül a bőrükön a weboldaluk esetleges hiányosságait. DE!

Mindenki tudja, hogy a megjelenés mennyire fontos az üzleti életben: szépen felöltözünk, és rendet rakunk az irodában, ha valaki jön…

Akkor a weboldalunk sem nézhet ki akárhogy! Képzeljük el, hogy jön hozzánk az üzleti partnerünk, és a mobilján megnézi, mi is a cím pontosan. És a mellékelt képet látja.

Ó! Szóval nincs mobilra optimalizálva az oldal és kb. 10 éve nem nyúltak hozzá. Mit sugall ez a cégről?

Szerencsére ez az oldal már megújult, ebben a bejegyzésben írtam róla.

nem reszponzív tervezés

Másik példa (valós!): egy cég üzletkötőkön, kapcsolati hálón, szakmai szervezeteken keresztül szerzi megbízóit. Egy nemzetközi konferencián az ügyvezető lazán osztogatja névjegyeit.

Herr Schmidt is kapott egyet, és úgy dönt, megnézi a honlapot. Különböző kimenetele lehet a történetnek.

  1. Az oldal lassan töltődik be, ezért Herr Schmidt feladja, és mással kezd foglalkozni.
  2. Az oldal végre betöltődik, de egy semmitmondó stockfotó látható rajta a cég nevével. Ha Herr Schmidt kitart, végignézhet egy közhelyeket puffogtató videót (magyarul) további uncsi képekkel…
  3. Szerencsére Herr Schmidt felfedezi a jobb felső sarokban a kis EN feliratot, és rákattint, mert nem kíváncsi a videóra. Aztán vár. Aztán nem történik semmi, ugyanis nincs a link alatt angol oldal, semmi sincs a link alatt…

Vajon ez a weboldal hozzájárul a cég sikeréhez, pozitív megítéléséhez? Mit lehetne változtatni?

Komplex szolgáltatást nyújtunk ügyfeleinknek,

hogy ne csak szép, de hasznos is legyen weboldaluk, és kihasználják a közösségi felületek vagy egyéb marketingeszközök adta lehetőségeket.

 

Neked is szívesen segítünk egy 60 perces tanácsadással. Vedd fel a kapcsolatot az űrlap segítségével!

[caldera_form id=”CF5aa2aee92a784″]

A weboldal felszíne alatt…

Mivel gyakorlatilag több szakma együttműködésére van szükség egy weboldal professzionális felépítéséhez és az optimális teljesítmény eléréséhez, ezért sikeressége is sokféle szempontból vizsgálható.

Ennek a honlapnak a menüpontjai részletesen foglalkoznak azokkal a „lábakkal”, amelyeken egy jól működő weboldalnak állnia kell.

„Lábak”, amelyeken egy jól működő weboldal stabilan áll

Google-barát technikai felépítés: forráskód optimalizálása, képek méretezése, tömörítése a gyors betöltődés érdekében. (Webfejlesztő informatikus)

Keresőoptimalizálás (SEO) és linképítés: jó helyezések a találati listákban bizonyos kulcsszavakra. (SEO-szakember)

Tartalom + felépítés: az oldalra látogató kiszolgálása információval, könnyen megtalálható, felhasználóbarát formában. (Szövegíró, UX dizájner, grafikus, marketinges)

Közösségi média, egyéb online jelenlét (hírlevél, hirdetés): a weboldal támogatása a többi online csatorna segítéségével. (Online marketinges)

Stratégia: üzleti és marketingsratégia, amelynek a kitűzött céljait megvalósítja az online jelenlét. (Marketingmenedzser)

Oszd meg ismerőseiddel ezt az oldalt az asztali gépen balra ←, mobil eszközökön lent ↓ található megosztásgombok segítségével! Köszönjük!  Lájkolj/kövess közösségi oldalainkon, hogy mindig értesülj az új bejegyzésekről!

 

Kövesse a Duotone-t a YouTube-on

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This