Nincs/van weboldala a cégednek
(100 webes bukta)
Célkitűzés vs. valóság
A Nemzeti Infokommunikációs Stratégia 2014 és 2020 közötti célként fogalmazta meg, hogy 2016-ra a mikro- és kisvállalkozások 50%-a, 2020-ra pedig 80%-a rendelkezzen internetes jelenléttel (például honlap, Facebook profil stb).
Ehhez képest 2020-ban a kkv-k mindössze 46% a rendelkezett legalább alapszintű digitális, 12%-uk pedig közösségi médiás jelenléttel.
Jól látszik, hogy Magyarországon még mindig gyerekcipőben jár a céges online jelenlét. A pontos megfogalmazás szerint a kkv-k mindössze 46% a rendelkezik alapszintű digitális intenzitással. Ebből kiemelném az alapszintet – magyarul lehet, hogy van weboldaluk vagy Facebook-oldaluk, de aztán itt vége is az online jelenlétnek.
Kihasználjuk a lehetőségeinket?
Ezekről a kérdésekről számtalan videóm és cikkem szól: azon túl, hogy valami létezik, az még nem jelenti azt, hogy jól használjuk, hogy kihasználjuk az abban rejlő lehetőségeket.
Ebben a bejegyzésben két oldalról közelítem meg ugyanazt a kérdést: jó vagy nem jó, ha van céges weboldalam?
Nincs abszolút igazság, egyedileg kell eldönteni, mi a jobb egy adott vállalkozásnak. Ha nem tudod, mi számodra a legjobb megoldás, keress meg, szívesen segítek neked, hiszen ez az én szakterületem!
1. Van weboldalad
Ez is lehet probléma. A videóból kiderül, mikor érdemes elgondolkodni a megszüntetésén, illetve milyen alternatívák vannak.
2. Nincs weboldalad
Milyen hátrányai lehetnek, ha mások felületein (pl. Facebook) szerepel a teljes céges webes jelenlétünk?
Ezekből a cikkekből, tanulmányokból sok hasznos információra tehetsz szert azzal kapcsolatban, milyen területeken fejleszthetjük vállalkozásainkat…
Bozókiné Antal Rita
2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.