Nincs/van weboldala a cégednek

(100 webes bukta)

Célkitűzés vs. valóság

A Nemzeti Infokommunikációs Stratégia 2014 és 2020 közötti célként fogalmazta meg, hogy 2016-ra a mikro- és kisvállalkozások 50%-a, 2020-ra pedig 80%-a rendelkezzen internetes jelenléttel (például honlap, Facebook profil stb).

Ehhez képest 2020-ban a kkv-k mindössze 46% a rendelkezett legalább alapszintű digitális, 12%-uk pedig közösségi médiás jelenléttel.

Jól látszik, hogy Magyarországon még mindig gyerekcipőben jár a céges online jelenlét. A pontos megfogalmazás szerint a kkv-k mindössze 46% a rendelkezik alapszintű digitális intenzitással. Ebből kiemelném az alapszintet – magyarul lehet, hogy van weboldaluk vagy Facebook-oldaluk, de aztán itt vége is az online jelenlétnek.

 

Kihasználjuk a lehetőségeinket?

Ezekről a kérdésekről számtalan videóm és cikkem szól: azon túl, hogy valami létezik, az még nem jelenti azt, hogy jól használjuk, hogy kihasználjuk az abban rejlő lehetőségeket.

Ebben a bejegyzésben két oldalról közelítem meg ugyanazt a kérdést: jó vagy nem jó, ha van céges weboldalam?

Nincs abszolút igazság, egyedileg kell eldönteni, mi a jobb egy adott vállalkozásnak. Ha nem tudod, mi számodra a legjobb megoldás, keress meg, szívesen segítek neked, hiszen ez az én szakterületem!

1. Van weboldalad

Ez is lehet probléma. A videóból kiderül, mikor érdemes elgondolkodni a megszüntetésén, illetve milyen alternatívák vannak.

2. Nincs weboldalad

Milyen hátrányai lehetnek, ha mások felületein (pl. Facebook) szerepel a teljes céges webes jelenlétünk?

Ezekből a cikkekből, tanulmányokból sok hasznos információra tehetsz szert azzal kapcsolatban, milyen területeken fejleszthetjük vállalkozásainkat…

https://digital-strategy.ec.europa.eu/en/policies/desi

https://qubit.hu/2021/11/18/harom-helyet-rontott-igy-magyarorszag-mar-csak-a-23-az-eu-27-orszaga-kozott-a-digitalis-fejlettsegi-rangsorban

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This