Új weboldal új szolgáltatáshoz

Egy kedves, régi ügyfelünk új profillal gazdagította vállalkozását, és úgy gondolta, célszerű ennek az új szolgáltatásnak egy külön weboldalt szentelnie.

Ipari alpinistákból álló csapata állványozás nélkül oldja meg új és régi építésű házakon a légkondi vagy a szellőztetés/elszívás beszerelését.

Mivel gyakorlatilag szinte egyfajta tevékenységről van szó, ezért egy (majdnem) egyoldalas weboldalt készítettem. Azért csak majdnem, mert a Rólunk és az Adatvédelem mégiscsak kapott egy-egy külön oldalt magának…

 

Miért csak (majdnem) egyoldalas a weboldal?

Ezt a felépítést az indokolta, hogy jelenleg még nem állnak rendelkezésre képek és szövegek megvalósult projektekről. Remélhetőleg a nyár folyamán a munka mellett a dokumentálásra is fognak egy kis időt szentelni, hogy a további szöveg mellett látványos képekkel is gyarapodhasson a honlap.

A jeleneben azonban egyelőre ez a felállás a legjobb, bár az egyoldalas weboldalak hátránya, hogy nehezen áttekinthetőek. A könnyebb navigálhatóság érdekében ezért a lap tetején kiemeltem a főbb témaköröket, hogy a látogatók közvetlenül az őket érdeklő részhez ugorhassanak.

(Az egyoldalas weboldalak előnyeiről – hátrányairól ebben a bejegyzésen olvashatsz részletesebben.)

A menüpontok száma növelhető

A tavasz beköszöntével egyre több megvalósult projekt várható, bízom benne, hogy lesznek további szövegek és képek is.

Így növelni lehet majd a menüpontok számát, és egy-egy lapon egy-egy kulcsszóra jobban specializált tartalmat tudunk megjelentetni.

Például külön lapot szentelhetünk a klímaberendezések szerelésének, az elszívórendszerek szerelésének stb.

 

Miért jobb, ha több menüpont van?

Ez segít abban, hogy az adott kifejezésre sokkal jobb eredményt érjen el az oldal a Google találati listáiban. Minden lapnak van egy-két kiemelt kulcsszava, kifejezése, amire az adott oldal tartalmát felépítjük. Így a kulcsszó-sűrűség az adott lapon magasabb, ez pedig fontos a Google-besorolás szempontjából.

De! Ehhez megfelelő mennyiségű szövegre van szükség, ezért ennek hiányában marad a (majdnem) egyoldalas felépítés…

 

Fizetett Google-hirdetés

Az új tevékenységet meg kell ismertetni a potenciális ügyfelekkel, ezért a következő lépés egy fizetett Google Ads kampány létrehozása lesz.

Addig is eső- és szélmentes munkát kívánok a Ragaszt-Team csapatának!

Nagyon köszönöm a sok segítséget. Rita nagyon felkészült és széles látókörben tud profin dolgozni. A weboldal szuper lett és érthető, elérhető könnyen. Minden részletre ügyelt, felhívta olyan dolgokra is a figyelmemet, amit magamtól nem vettem volna észre. Igazi élmény volt vele együtt dolgozni.

Krepsz Gábor

tulajdonos, Ragaszt-Team Kft.

egyoldalas weboldal - ami bővíthető

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This