Újratervezett weboldal: urpion.hu

Egyoldalas weboldal = részletes, „elektronikus névjegykártya”

Régi ügyfelünknek terveztem újra weboldalát, amely gyakorlatilag egy elektronikus névjegykártya: egyoldalas honlap. Célja az, hogy a magánrendeléshez megadja az érdeklődőknek a megfelelő adatokat.

Nagyon régen terveztünk már neki weboldalt, amely jópár éven keresztül szolgált, azonban az nemcsak idejétmúlttá vált, hanem végül fel is törték. Így egy darabig nem működött egyáltalán.

Végül megérett az elhatározás az új weboldalra.

 

Logója is lett a cégnek

Eddig a Kft. nem rendelkezett logóval, most azonban terveztek maguknak egyet. Nagyon jól döntöttek, hogy egy egyszerű, körbe foglalható, könnyen azonosítható dizájnt választottak, hiszen ez a közösségi felületeken is előnyös a pici profilképnél.

A színek és a betűtípus a logóval harmonizál.

 

Kattintható telefonszám

Az oldal tetején a menüsor elemei a lapon a könnyebb navigációt teszik lehetővé. Ezen kívül kiemelten szerepel az időpontfoglaláshoz a telefonszám is – természetesen kattintható formában, így mobiltelefonról közvetlenül hívható.

Egy pici plusszal még figyelemfelkeltőbb a telefonszám: görgetésre is változtatja a színét…

Bízom benne, hogy a weboldal hozzájárul a magánrendelésük sikerességéhez.

„Évek óta dolgozunk együtt a Duotone Kft-vel és Ritával, mindig gyors, pontos, kreatív. Az általa tervezett honlapjaink látványosak és eredményesek. Köszönjük kedves, barátságos, türelmes és sikeres munkáját.”

Dr Pálfi Zoltán

Urpion Kft. tulajdonosa, urológus szakorvos

Mit mérhetünk egy egyoldalas weboldalon?

A témához kapcsolódik egy videóm is, amiben arról van szó, miért limitáltak a lehetőségeink a statisztikai adatgyűjtés terén, ha egyoldalas weboldalunk van.

Szerencsére azért mindenképpen sok hasznos adatra tehetünk szert, amelyek segítenek a vállalkozásunk fejlesztésében, ezért mindenképpen érdemes a Google Analytics és Search Console fiókokat létrehoznuk és beállítanunk az oldalon.

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This