A vállalkozó nem svájci bicska!
Nem kell mindenhez értenie
Segítek, hogyan mérd fel jelenlegi helyzetedet!
Úgy tűnhet, az online világ olyan könnyen kezelhető – hiszen annyi tanfolyam hirdeti, hogy könnyen, gyorsan megtanulhatsz magadnak BÁRMIT megcsinálni a profi weboldaltól kezdve a profithegyeket termelő Google-hirdetésig.
De nem vagyunk egyformák! Ami az egyiknek megy, nem biztos, hogy a másiknak is menni fog. A vállalkozó akkor jár jól, ha jó szakembereket tud kiválasztani – ebben segíthetek neked!
Azzal is nem árt tisztában lenni, hol tart jelenleg például a weboldalad. Valóban olyan profi, mint amilyennek a webfejlesztő mondja? Milyen gyors a weboldalad? Megfelel a Google technikai elvárásainak?
Több olyan bejegyzésem van, amelyekben azzal foglalkozom, hogyan ellenőrizheted le, kinek a tulajdonában van a domainneved (1. és 2. rész) vagy akár weboldalad is. Hogyan mérheted a weboldalad teljesítményét (1, 2, 3.), mi az a konverzió, és mire jó az neked…
Emellett számtalan témában írtam részletes cikkeket például a tartalommarketingről vagy akár az egyoldalas weboldalak előnyeiről.
Segítek, hogyan válassz profi szakembert
Az általam bemutatott eszközök abban is segítenek, hogy teljesebb képet kapjál egy webes szakember teljesítményéről, például a referenciaként bemutatott weboldalainak a minőségéről.
Ha még nem is hallott a konverzióról, akkor nem biztos, hogy őt kellene megbíznod a Google Ads hirdetésed kivitelezésével…
Szóval kövess a közösségi médiában, hogy minél jobban képben legyél az online jelenléted elemeivel! Ha pedig konkrét tanácsadásra, árajánlatra van szükséged, vegyed fel velem a kapcsolatot ezen az űrlapon keresztül! 🙂
Bozókiné Antal Rita
2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.
