Új weboldal: mindig az igények alapján!
Egy pénzügyi tanácsadó induló weboldalát mutatom be most, ahol az egyoldalas honlapok tulajdonságait ötvöztem a hagyományos menüszerkezettel.
Önálló menüpontnak akkor van értelme, ha a „szakmai ajánlás” alapján legalább 300 szavas mondanivalónk van. Ha nincs, akkor elgondolkozhatunk egy másik lehetőségen – azon, amit itt is választottunk.
4-in-1 menüpont
A négy „lakossági szolgáltatás” a Megtakarítás, Biztosítás, Befektetés és Hitel tartalma nem volt olyan sok, hogy érdemes lett volna mindegyiknek 1-1 külön menüpontot létrehozni, viszont szerettük volna, hogy a menüsorban jól láthatóak legyenek ezek a tevékenységi területek. Így ezt a négy tartalmat egy menüponton (oldalon) belülre tettük, de a felső menüsávban külön gombokkal navigálhatunk hozzájuk.
Mint azt ebben a másik bejegyzésemben/videómban részletesen elmondom, az egyoldalas weboldalaknál, illetve az ilyen, többféle tartalommal rendelkező oldalaknál gond lehet az, hogy a Google Analytics szerint 0 másodperc az oldalon eltöltött idő, és 100 %-os lehet a visszafordulási arány.
Ezt védhetjük ki úgynevezett görgetési esemény létrehozásával. Ennél az oldalnál azt állítottuk be, hogy eseményként regisztrálja, ha valaki egy oldal 75%-áig legörgetett. Így abban az esetben is kapunk mérési adatokat a weboldalról, hogyha csak ezen az egy lapon belül navigál a látogató.
(Ebben a bejegyzésemben még többet olvashatsz az egyoldalas weboldalak előnyeiről és hátrányiról, két videó is helyet kapott a szöveg mellett…)
Van lehetőség fejleszteni…
Ez most még csak egy „gyorsan összedobott”, induló weboldal, a lehetőség a fejlődésre visztont adott: például a négy szolgáltatás kaphat majd külön menüpontot, ha részletesebb információt szeretne biztosítani az érdeklődőknek a kitűnő pénzügyi szakember Zámbori Miklós, akit én is szívből ajánlok! 😊
„Ritát a szakmai weboldalam elkészítésével bíztam meg. Rendkívüli körültekintést és proaktivitást tapasztaltam a részéről, és a haladásunk során mindig meglepett egy-egy olyan fontos információval, amelyre magamtól sosem gondoltam volna, de a weboldal sikeressége szempontjából fontosnak bizonyult! Nem voltam számára könnyű eset, de türelemmel viszonyult hozzám, amit ezúton is köszönök! ”
Bozókiné Antal Rita
2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.